Förpackningar ska inte längre bara vara snygga. De ska också vara hållbara och smarta. På BillerudKorsnäs designavdelning har man koll på trenderna och nu kan du ta del av deras kunskap och kompetens.
Under ett spännande seminarium kommer vi bland annat att titta på hur du kan maximera konsumentkommunikationen med hjälp av förpackningen, vilka förpackningstrender vi ser i dagsläget samt förpackningens betydelse för varumärkesbyggandet.
Program/innehåll
- Vad betyder designen av förpackningar
- Trendspaning - hur ser framtidens förpackningar ut
- Hur kan snyggt också vara smart och hållbart
Målgrupp
Marknadsklubben vänder sig till dig som arbetar med marknadsföring eller kommunikation – på stort som litet företag, på reklambyrå eller kanske i en organisation. Oavsett om du befinner dig på beställarsidan eller leverantörssidan är detta nätverket för dig! Genom nätverket vill vi stärka Örebros marknadsförare, lyfta fram god marknadsföring och bidra till tillväxt och utveckling av branschen.