Handelskammaren Mälardalen

Kalendarium

Bygg lojalitet med kundupplevelsen (CX) som konkurrensmedel

Genom Customer Experience (CX) och Customer Journey Mapping kan du skapa insikter och förståelse för dina kunder och därigenom utveckla bättre produkter, effektivare kommunikation och starkare lojalitet.

Kom på Marknadsklubbens föreläsning i februari och lär dig hur CX och Customer Journey Mapping fungerar och hur du skulle kunna arbeta med det i din verksamhet.

Daniel Forneheim som är grundare och varumärkesstrateg på Think Happy Thoughts föreläser.

Mia Järliden

  • Projektledare
  • UTSIKT, affärsnätverk och Promotionmorgon

Samarbetspartner

Information och anmälan

Tid

4 februari 2020, 11.30-13.30

Plats

Makeriet, Kungsgatan 3, 702 11 Örebro

Information

Det ingår en mingellunch efter föreläsningen.

Anmälan är bindande, men platsen får naturligtvis överlåtas till en annan person.
150 kronor för medlemmar i Handelskammaren Mälardalen.
300 kronor för icke medlemmar.
Priset är exklusive moms.

Sista anmälan: 2 februari 2020