Bygg lojalitet med kundupplevelsen (CX) som konkurrensmedel - Handelskammaren Bygg lojalitet med kundupplevelsen (CX) som konkurrensmedel - Handelskammaren

Anmäl dig till Bygg lojalitet med kundupplevelsen (CX) som konkurrensmedel

När
2020-02-04 11:30 - 2020-02-04 13:00

Var
Makeriet, Kungsgatan 3, 702 11 Örebro

Kostnad
Medlem 150 SEK, icke-medlem 300 SEK

På Marknadsklubbens föreläsning i februari lär du dig hur CX och Customer Journey Mapping fungerar och hur du skulle kunna arbeta med det i din verksamhet.

Det ingår en mingellunch efter föreläsningen. Anmälan är bindande, men platsen får naturligtvis överlåtas till en annan person. 150 kronor för medlemmar i Handelskammaren Mälardalen. 300 kronor för icke medlemmar. Priset är exklusive moms.

Sista registreringsdagen har passerat.

Var god kontakta Mikael Wass vid eventuella frågor.

Epost: mikael@handelskammarenmalardalen.se

Telefon: 070-1918589