Innehåll
- Vad kan jag förvänta mig av min reklambyrå?
- Hur ger jag en brief som inte kan misstolkas?
- Hur ser jag till att projektet landar inom budget?
- Vilka resultat kan jag förvänta mig?
- Ska jag skriva avtal med byrån?
Föreläsare är Emily Öjdemark och Daniel Forneheim. Emily är VD på reklambyrån Think Happy Thoughts som arbetar med uppdrag över hela den nordiska marknaden. Daniel var tidigare stor reklamköpare som Nordisk Brand manager på Electrolux, och uppdragsgivare till både små och världsomspännande reklambyråer. Idag är han varumärkesstrateg på Think Happy Thoughts.
Marknadsklubben
Arbetar du med marknadsföring eller kommunikation - på stort som litet företag, på reklambyrå eller kanske i en organisation, då är det här nätverket för dig! Marknadsklubben vänder sig till dig som jobbar med marknadsföring och kommunikation i Örebro, oavsett om du befinner dig på beställarsidan eller leverantörssidan. Genom nätverket vill vi stärka Örebros marknadsförare, lyfta fram god marknadsföring och bidra till tillväxt och utveckling av branschen.