Handelskammaren Mälardalen

Nyheter

Arbetsplatser, nätverkande och kreativa konferenser

myOffice är ett hus med en enastående mix av intressanta entreprenörer, företag, föreläsningar, frukostar, konferenser och mycket annat som inte finns på ett vanligt kontor, i ett så kallat Business community.

På myOffice erbjuds en mängd möjligheter där personalen har full fokus på att skapa förutsättningar för ”power for business” - oavsett om du behöver en arbetsplats, nätverka eller ordna en konferens.

Få ut det mesta av konferensen

En lyckad konferens sitter i förberedelserna. Är alla delar på plats får man en dag med stor nytta inför framtida arbeten och affärer. Två självklara ingredienser är att lokalerna ska vara anpassade till antalet konferensdeltagare och - kanske det viktigaste av allt - att agendan är genomarbetad, se till att förmedla den tydligt och håll er sedan till den.

- Andra viktiga saker att tänka på är att inleda konferensen med en mjukstart, säger Anna Hjerpe, bokningsansvarig på myOffice. Börja gärna med en kopp nybryggt kaffe och en hembakad kaka eller en god frukost om ni börjar tidigt på morgonen - får man möjlighet att varva ned innan blir konferensen värdefullare och effektivare för alla.

- Ja, se till att få ut det mesta av konferensen, fortsätter Tina Nordenlycka, med ansvar för receptionen. Bäst görs det i en kreativ anda och fantasirik miljö. Till exempel, här på myOffice, finns det både utrymme och teknik för interaktiva aktiviteter - de bästa konferenserna har en bra balans mellan nytta och nöje där interaktionen ger dig alerta och engagerade deltagare. Se till att nyttja det, bolla gärna med oss om du har idétorka, vi hjälper gärna till. Hit kan ni komma ett par stycken - eller hela styrkan på upp till 100 personer.

- Passa också på att komplettera med något ni inte gör varje dag på jobbet, ta en härlig stund i vårt sköna spa, någon sportaktivitet eller en öl i isbaren. Vi gör allt för att våra gäster ska få bästa tänkbara inramning på sin konferens avslutar Anna.

myOffice  var morgonvärd på Promotionmorgon i januari 2020.

Bli morgonvärd på Promotionmorgon du också

Ta chansen och marknadsför ditt företag!

  • 10 exklusiva minuter på scenen som du disponerar helt enligt egna önskemål. Vi hjälper gärna till med tips på upplägg för att budskapet ska nå ut på bästa sätt.
  • Möjligheter att göra kringaktiviteter i lokalen.
  • En artikel om företaget/organisationen på Handelskammarens hemsida.
  • Möjlighet att lägga material i påsen som delas ut till alla deltagare.
  • Företaget/organisationens logotyp finns också med i nyhetsbrev och inbjudan till Promotionmorgon.

Pris för morgonvärdskap: 25 000 kronor exklusive moms per tillfälle.

Låter det intressant? Kontakta Mia Järliden.