Handelskammaren Mälardalen

Nyheter

Handelskammaren söker resurs inom Relocation Service

Vill du vara med och hjälpa företag som anställer från utlandet?

Nu behöver vi på Handelskammaren Mälardalen stärka upp inom vårt område Relocation Service (Inflyttarservice), en tjänst där vi stöttar med allt från kontakt med myndigheter, ansökningar till bostadssök och rundvisning av den nya hemorten, så kallad ”pre-visit”.

Vi söker dig som vill jobba ca två dagar i veckan med fokus på våra kunder framförallt i Örebro. Kanske har du eget företag och är intresserad av konsultuppdrag? En del av arbetstiden kan vara flexibel, men vissa arbetsuppgifter är mer tidsstyrda.

Du är en självgående person som är service-minded och kan sätta dig in i både arbetsgivaren och arbetstagarens situation. Samtidigt behöver du vara noggrann och strukturerad då en del ärenden kan vara komplexa. Vidare behöver du vara bekväm med engelska i både tal och skrift. Givetvis får du internutbildning och stöttning av projektledaren för Relocation Service.

För rätt person är detta ett roligt och varierande arbete tillsammans med trevliga kollegor i centrala Örebro.

Här kan du läsa mer om vår tjänst Relocation Service

Låter det intressant?

Kontakta Oskar Axelsson, affärsområdeschef:

oskar@handelskammarenmalardalen.se

0720-80 15 01

Oskar Axelsson

  • Verkställande direktör
Om Handelskammaren

I Sverige finns 11 handelskammare som är regionala och autonoma.  I världen finns cirka 12 000 handelskammare.