Handelskammaren Mälardalen

Medlemsnyheter

PRESSRELEASE - Västerås första nätverksgym More!

Första oktober slår vi upp portarna till Västerås första nätverksgym More och passar samtidigt på att bjuda in till ett Öppet Hus från 15.00 – 18.00.

More är en exklusiv klubb för hälsa, välbefinnande och livskraft. En toppmodern anläggning på 750 kvm med en gymyta på totalt 450 kvm, konferens, matsal, lounge och behandlingsrum för externa terapeuter på Sigurdsgatan 10A.

More är den första klubb i sitt slag i Västerås och vår ambition är att skapa en samlingsplats för aktiva vuxna som söker något mer än ett vanligt gym. More är klubben som ger mer oavsett om det handlar om träning, affärer eller socialt umgänge. Som medlem har du möjlighet att sitta och jobba innan du tränar på egen hand, i grupp eller kanske med en av våra Personliga Tränare.

Anläggningen är bemannad dagtid och du kan som medlem nyttja oss till fullo 24/7, du har även förmånen att bjuda med en vän/affärskollega vid ett tillfälle per vecka. Varför inte passa på att utmana varandra i vår golfsimulator som står till förfogande för våra medlemmar?

Möjligheterna på More är många och vi strävar efter att underlätta för våra medlemmar, förenkla vardagen i ett aktivt liv. Har du inte packat din träningsväska så löser vi det problemet, du lånar allt hos oss och givetvis ingår en lånehandduk och hygienprodukter efter ditt träningsbesök. Vill du ha dina egna träningskläder hos oss så väntar de alltid nytvättade på att du skall komma tillbaka.

Välkommen till More, Sigurdsgatan 10A.

More2Life AB

Sigurdsgatan 10A