På Handelskammaren Mälardalens webbplats används cookies som gör att webbplatsen fungerar bättre.

Jag accepterar

Smart EVP

Matcha talangernas krav med ett Smart EVP

En hel- eller halvdag med föreläsning och workshop för medarbetare som arbetar med Employer Branding inom företagsledning, HR och kommunikation. Det Smarta EVP:et blir unikt för er arbetsplats.

Vad erbjuder ni nya medarbetare när ni rekryterar? En intressant arbetsplats, utvecklande och meningsfulla arbetsuppgifter, karriärmöjligheter, flexibla arbetstider, härliga arbetskamrater och bra lön?

Det räcker inte längre:

  • De väljer platsen först inte ett jobb.
  • De vill göra karriär.
  • De vill hitta ett jobb till sin partner.
  • Ha en hög livskvalitet utanför jobbet.
  • Och de måste förstå hur ni skiljer er från andra – jobbet är ofta det samma.

Bli bättre på att attrahera medarbetare

Många arbetsgivare har svårt att rekrytera specialister, nyckelpersoner, ledare och chefer. Du kanske är en av dem? Rekrytering har blivit en överlevnadsfråga och därför är det dags att börja göra det på ett nytt sätt.

Anette Holm, som är projektledare inom kompetensförsörjning och employer brandig, föreläser om vad talangerna vill ha och vad arbetsgivare kan göra för att bli bättre på att attrahera dem.

Efter föreläsningen genomför vi en workshop där du och dina kollegor får göra ett Smart EVP (Employee Value Proposition – medarbetarerbjudande) som matchar deras krav. Det Smarta EVP:t blir unikt för er och innehåller fler attraktionsfaktorer än dem som er egen arbetsplats kan erbjuda. Ni får en effektivare employer branding.

Heldag
09.00-16.00
Pris för medlemmar i Handelskammaren: 5 000 kronor + 1 000 kronor/deltagare.
Pris för icke medlemmar: 8 000 kronor + 1 000 kronor/deltagare.

Halvdag
09.00-12.00 eller 13.00-16.00
Pris för medlemmar i Handelskammaren: 5 000 kronor + 500 kronor/deltagare.
Pris för icke medlemmar: 8 000 kronor + 500 kronor/deltagare.

Priserna är exklusive moms.

Anette Holm

Anette Holm

  • Projektledare
  • Kompetensförsörjning och employer branding