Handelskammaren Mälardalen

Kalendarium

Tulldagen - Sveriges största mötesplats för tullfrågor

Välkommen till Sveriges största mötesplats för tullfrågor. I år är det lite extra spännande med Tulldagen eftersom vi flyttar till nya fina lokaler på alla orter.

Som vanligt kommer du att träffa branschkollegor, kunder och samarbetspartners. Knyta nya kontakter och få bättre koll på de förändringar som berör dig inom tull, export och import. Dagen avslutas med trevligt mingel på After Tull.
Om Tulldagen

Tulldagen är dagen för dig som arbetar med internationell handel, tull och transportfrågor. Tulldagen anordnas varje höst i Göteborg, Malmö och Stockholm och ger företag möjlighet att få information om tullförändringar på kort och lång sikt.

Tulldagarna 2019 är ett samarbete mellan Tullverket, Handelskamrarna i Stockholm, Sydsverige och Västsverige samt Sveriges Transportindustriförbund.

Anneke Olsson

• Exportadministratör
  • Handelsdokument och exportfrågor

Dag och tid
Tisdagen den 15 oktober, 2019, 09.00-16.00

Münchenbryggeriet, Torkel knutssonsgatan 2, Stockholm

Medlem: 3 400 kr
Övriga: 4 000 kr

Medlemspris avser medlem hos din Handelskammare eller Transportindustriförbundet.
Alla priser är exkl. moms.

Sista anmälningsdag
10 oktober, 2019

Buss till Tulldagen
Handelskammaren Mälardalen ordnar en buss till Tulldagen i Stockholm enligt nedanstående:

Avgång Karlskoga
Bofors hotell, 05.00.
Avgång Örebro
Rudbecksgatan 7, 05.45.
Avgång Västerås
Shell Rocklundamotet, 07.00.

Ordinarie pris: 495 kronor
För medlem: gratis

Priset är exklusive moms.

Sista anmälningsdag
10 oktober, 2019